poniedziałek, 10 września 2012

Śmiertelne napięcie

Tytuł: Śmiertelne Napięcie
Autor: Alex Kava
seria/cykl wydawniczy: Maggie O’Dell seria/cykl wydawniczy: Maggie O’Dell
wydawnictwo: Mira
liczba stron: 320





„Śmiertelne napięcie” to kolejny tom przygód agentki Maggie O’Dell i ekscytujący thriller psychologiczny, który zapewni Wam rozrywkę na dobrym poziomie oraz moc wrażeń.
Praktycznie całą książkę czytało mi się bardzo dobrze. Bardzo mi odpowiada to, że dzieli ksiażkę na krótkie rozdziały, gdyż w każdej chwili mogę się oderwać od ksiazki gdy akurat sytuacja tego wymaga :) . W książkach Kavy zawsze dużo się na raz dzieje. Właśnie przez tą przeplatankę nie mogłam się oderwać od czytania choć czasami syn mnie wzywał i musiałam:). Koniecznie chciałam się dowiedzieć: kto? dlaczego?.
Niestety jest jedna jedyna rzecz, która nie spodobała mi się w tej książce – zakończenie. Jak dla mnie trochę za mało efektowne. Sprawa rozwikłała się na ostatnich kilku stronach, a część zdarzeń nie została wyjaśniona. Tak więc książka trzymała w napięciu przez praktycznie wszystkie strony, a pod koniec akcja zwolniła tempo.
Powieść z pewnością spodoba się miłośnikom Kavy, ale także tym, którzy lubią dobre thrillery. Polecam mimo, że mi osobiście zakończenie nie przypadło do gustu to i tak bym ją przeczytała

O książce


W lasach zachodniejNebraski znaleziono ciała młodych ludzi z dziwnymi obrażeniami wskazującymi na silne porażenie prądem. Ci, którzy przeżyli, są ciężko ranni i śmiertelnie przerażeni.

Grupa miejscowej młodzieży chciała tylko zaszaleć, ale gdy nocne niebo rozjaśniły dziwne efekty świetlne, impreza zamieniła się w koszmar. Doświadczona agentka FBI, Maggie O’Dell, próbuje odnaleźć sens w sprzecznych zeznaniach, ustalić, co jest prawdą, a co jedynie wytworem pobudzonej strachem i narkotykami wyobraźni. Tymczasem troje z ocalałych nastolatków ginie w niejasnych okolicznościach. Śledztwo coraz bardziej się komplikuje.

W tym samym czasie dochodzi do masowych zatruć w dwóch szkołach w Wirginii i Waszyngtonie. Śledczym pomaga pułkownik Benjamin Platt, wybitny specjalista od chorób zakaźnych. Desperacko walczy o zidentyfikowanie niezwykle groźnego szczepu bakterii, którą zaraziła się młodzież.

Chociaż miejsca zdarzeń oddalone są od siebie o tysiące mil, nieoczekiwanie tropy obu śledztw zbiegają się. Maggie i Benjamin odkrywają tajemnice, które mogą zagrozić bezpieczeństwu narodowemu. Na najwyższych szczeblach władzy są ludzie, którzy nie dopuszczą do ich ujawnienia…


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz