czwartek, 12 lipca 2012

Spotkamy się pod drzewem ombu



Tytuł: Spotkamy się pod drzewem ombu
Autor: Santa Montefiore
tłumaczenie: Anna Dobrzańska-Gadowska
tytuł oryginału: Meet me under ombu tree
wydawnictwo: Świat Książki
liczba stron: 560



Wspaniała saga rodzinna, wzruszająca opowieść o niespełnionej miłości i przebaczeniu, osadzona w realiach współczesnej Argentyny. Sofia dorasta w bogatej rodzinie na ranczu w Argentynie. Wraz z kuzynem Santim bawi się wśród potężnych konarów drzewa ombu, które ma ponoć magiczną siłę spełniania marzeń. Po latach marzenie zamienia się w rzeczywistość i przyjaciele z dzieciństwa zostają potajemnie kochankami. Kiedy rodzice Sofii to odkrywają, wysyłają dziewczynę do Europy. Czy ich miłość przetrwa?
Opis Świat Książki


Ale o dziwo trzyma cały czas w napięciu przez wszystkie strony i do ostatniej kartki nie wiadomo czy będą razem czy jednak nie.
Czyta się ją jednym tchem mimo że nie jestem wielbicielką romansów to ta książka mnie wciągnęła co było dla mnie zaskoczeniem. Stwierdziłam po tym doświadczeniu ze nie warto się kierować uprzedzeniami nawet w życiu. Jest trochę opisów przyrody ale nie są one meczące. Także dla mnie ta powieść była przyjemną lekturą do której z pewnością powrócę. Polecam książkę mimo swej objętości warto ją przeczytać a zwłaszcza jeśli lubicie książki o wielkiej miłości nie do końca szczęśliwej.
W książce najbardziej mnie zainteresowała postać starej wiedźmy, która wszystko wiedziała i o wszystkich taka wróżka z prawdziwego zdarzenia – chciałbym kiedyś taką spotkać J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz